Svetovni dan gibanja

Vedno več raziskav nam dokazuje, da je gibanje zelo učinkovit način odpravljanja različnih težav vsakdana. Od vnetij pa do rehabilitacije po kompleksnejših poškodbah je gibanje ključni gradnik uspešnega povratka v vsakdan. 

Kakšna pa so priporočila glede telesne dejavnosti za vzdrževanje ali izboljšanje fizične kondicije?

Preprost odgovor je seveda – bodimo aktivni kolikor nam čas dopušča. To lahko v vsakodnevnem življenju pomeni tudi, da čim manj časa namenimo sedenju. Telo nam bo hvaležno že, če se bomo v domačem okolju bolj intenzivno posvetili gospodinjskim opravilom, opravili nekaj dela na vrtu ali pa se odpravili na sprehod v naravo. Zaželjeno bi bilo, da v enem tednu posvetimo telesni aktivnosti vsaj 150 minut našega časa. Vsak izmed nas lahko v sicer prenapornem delovniku najde nekaj minut za samega sebe.

Kakšne aktivnosti priporočamo?

Kadar govorimo o telesnih aktivnostih je naša edina meja domišljija. Vseeno pa jih naštejemo le nekaj… Sprehodi po okolici (po ravninah in navkreber); kolesarjenje z zmernim tempom; kadar lahko izbiramo se odločimo za hojo po stopnicah; namesto avtomobila (če je le primerna razdalja) obujmo športne copate in opravimo obveznosti peš; plavanje je zelo primeren način telesne aktivnosti saj sodeluje veliko število mišic celotnega telesa; tenis; nogomet,… Pomembno je, da se pri izbrani aktivnosti tudi dobro predihamo in spotimo, zato zgolj lahkotni sprehod nebo zadosten za vzdrževanje kondicije!

Za vse dodatne informacije smo vedno na voljo v prostorih CKZ v ZD Kočevje, na Facebooku, e-pošti ckz@zdkocevje.si

Comments are closed.